Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
The shift of customers buying behavior as a result of “corona crisis”
(Usupbekova Usupbekova)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ct4c9/ | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
The Impact of Offline and Online Advertising on Consumer Purchase Behavior
(Oleg Lykhnenko)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88901 | International Business / | Práce na příbuzné téma
Consumers' trends in online shopping
(Kristina Shcherbakova)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/si73j/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Online shopping preferences of young Chinese and Czech consumers
(Jiacheng Yang)2022, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//kjynqq// | Economics and Management / Business Economics and Management | Práce na příbuzné téma
Spotřební chování zákazníka v online nákupech a jeho faktory a bariéry
(Tereza Votavová)2024, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/fe222/ | Ekonomika a management podniku / | Práce na příbuzné téma
Consumer Behaviour Towards Online Shopping of Fashion from Foreign Countries for a Population Between 18 and 25 Years Old
(Alice Berthuy)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/52566 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Vliv pandemie Covid-19 na chování spotřebitele při nákupu potravin online
(Alice Baculáková)2023, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/eiemy/ | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Identifikace faktorů působících na chování zákazníka při online nákupu potravin
(Radka Bauerová)2020, Disertační práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/fw1mn/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Faktory ovlivňující spotřebitele při nákupu potravin (případ okázalých potravin a potravin běžné spotřeby)
(Pavel Kamarýt)2021, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//k79s65// | Veřejná správa a regionální rozvoj / | Práce na příbuzné téma
How online grocery shopping alters food-related consumer behavior
(Klára Šarkovská)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/74136 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma