Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Influence of Culture on the Purchasing Behaviour
(Prachi Ravindrasinh Jhala)2023, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//e8bn8b// | Business Administration / | Práce na příbuzné téma
Impact of green marketing on consumer behaviour
(Alvin George Kumbalandhanam)2023, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/rz9t2/ | Ekonomika a management / Business Economics and Management | Práce na příbuzné téma
Fashion marketing - fashion blog jako nástroj marketingové komunikace
(Adéla Kopelová)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON University Group
• http://theses.cz/id//75zfxm// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Privátní značky ve fashion odvětví
(Lucie Homoláčová)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82920 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
The role of Brick-and-mortar store in an omnichannel shopping experience of Generation Z within the fashion industry
(Kuspakova Kuspakova)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ndc4s/ | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
Dopad greenwashingu fast-fashion reťazcov na nákupné správanie spotrebiteľov
(Júlia Surová)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/85771 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Segmentace zákazníků na trhu slow fashion v České republice
(Katsiaryna Babenka)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/85748 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Analýza spotřebitelského chování na trhu fast fashion
(Natálie Kaleta)2023, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/149451 | Marketing / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Módní událost Fashion LIVE a potenciál je-jího vstupu na český módní trh
(Martina Jandová)2015, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//kwp7fk// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Podnikatelský záměr - uvedení nové módní značky na trh
(Dominika Maloňová)2020, Bakalářská práce, NEWTON College a.s. / NEWTON College a.s.
• http://theses.cz/id//whwtcx// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma