Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
regionální značkaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Vliv brand experience a brand love na šíření doporučení
(Veronika Šupová)2023, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//4qm4lr// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Effect of Brand Experiences on Brand Loyalty & Customer Satisfaction
(Paras Tanwar)2024, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//gwtt2e// | Business Administration / | Práce na příbuzné téma
Brand characters` influence on perceived brand personality
(Nikol Peterská)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88270 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Brand management as a positioning strategy for a global tech corporate brand
(Andrey Laptev)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92463 | International Business / | Práce na příbuzné téma
Digital marketing and ways of increasing brand awareness of clothing brand online
(Alla Silanteva)2023, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//42ufb6// | Business Administration / | Práce na příbuzné téma