Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
The Project of Marketing Communication Strategy for Georgian Brand BORJOMI
(Salome Baghaturia)2016, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//p40xke// | Economics and Management / Management and Marketing | Práce na příbuzné téma
Marketing strategy for Moroccan restaurant
(Mehdi Boujamlaoui)2023, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/qzqs2/ | Ekonomika a management / Business Economics and Management | Práce na příbuzné téma
Marketingový výskum a návrh komunikačného mixu vybranej banky
(Michal Šeffer)2015, Diplomová práce, Bankovní institut vysoká škola SK / Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/v5qfy/ | Ekonomika a management / Finance | Práce na příbuzné téma
The Perception of the PUMA Brand in the Czech Market
(Kateřina Martínková)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/69778 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Influencer marketing
(Kristýna Dvořáčková)2022, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/b2w8p/ | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Event marketing společnosti Footshop a jeho vliv na vnímání značky
(Sára Barošová)2022, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//5k53y6// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Event marketing společnosti Mattoni a jeho vliv na vnímání značky
(Veronika Pavelková)2023, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//88f8k1// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Event marketing společnosti Red Bull a jeho vliv na vnímání značky studenty VŠ
(Patrik Pham)2021, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//9o4ap1// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Fashion marketing: Vnímání značky ALDO u zákazníků na českém trhu
(Kateřina Entlerová)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola podnikání a práva, a.s. / Vysoká škola podnikání a práva
• http://theses.cz/id//zneymk// | Ekonomika a management / Podnikání | Práce na příbuzné téma
Environmental Marketing and Brand Perception in the Sports Apparel Industry
(Matthew Allen)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/81362 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma