Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Implementing YouTube as a resource for developing lexis in Generation Z learners
(Tereza Koblihová)2017, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/jnxvi/ | Učitelství pro střední školy / Učitelství anglického jazyka a literatury pro střední školy | Práce na příbuzné téma
AAVE And Its Growing Popularity in the Online Discourse of Generation Z
(Andrea BÍCOVÁ)2024, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//pc6a9r// | Anglický jazyk a literatura / | Práce na příbuzné téma
Young generation and sport: Promotion of regular physical activity in the Czech Republic
(Marcel Vraný)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/87564 | International Business / | Práce na příbuzné téma
Social media as a marketing tool towards generation Y
(Gyulnara Kasimova)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/54582 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business | Práce na příbuzné téma
Nákupní chování spotřebitelů generace Y v odvětví maloobchodu
(Tereza Zíková)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/z9wo4/ | Podniková ekonomika / | Práce na příbuzné téma
Influencer marketing v oblasti sportu a jeho vliv na generaci Y
(Michaela Hřebíčková)2021, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//k0dpfy// | Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický | Práce na příbuzné téma
Food blog jako nástroj budování značky IKEA u generace Y
(Hana Dupalová)2016, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//gj3nri// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace na sociálních sítích s generací Y jako cílovou skupinou
(Martina Hamouzová)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//vanxta// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Marketingový význam Influencer marketingu v porovnání s word of mouth
(Anna Latifová)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/80290 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Sociální sítě a jejich vliv na Generaci Y v turismu
(Adam Šmíd)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88250 | Cestovní ruch / | Práce na příbuzné téma