Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
televizní reklamaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
(Viktorie Genzerová)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rdhzq/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
(Filip Doležal)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/z60ru/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
YouTube reklama a její potenciál v českém mediálním prostředí
(Ekaterina Syreskina)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91254 | Arts Management / | Práce na příbuzné téma
Měření účinnosti televizní reklamy značky Dove
(Eliška Kerhartová)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88308 | Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi | Práce na příbuzné téma
Reklama na YouTube a její význam na českém trhu
(Jan Borýsek)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/46544 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Etika a reklama ve farmacii
(Gabriela Modráčková)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/s150h/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Reprezentace mužství v TV reklamě: komparativní analýza (TV Nova vs. Markíza)
(Alexandra Marčeková)2011, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/xbinm/ | Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika | Práce na příbuzné téma
1.Teoretická práce: Vznik TV reklamy (z režijního pohledu). 2.Praktická práce: Soubor audiovizuálních reklam.
(Petr BABINEC)2011, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//zduq4y// | Teorie a praxe audiovizuální tvorby / Režie a scenáristika | Práce na příbuzné téma
Dočista do čista. Způsob argumentace a přesvědčování v TV reklamě na prací prášky a čistící prostředky
(Veronika Štědráková)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/olz15/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza obsahu televizní reklamy
(Olga Krobová)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/pjybs/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma