Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Brand imageKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Caffeine content in coffee beverages on the campus of the Czech University of Life Sciences Prague
(Eliška Jurošková)2023, Bakalářská práce, Fakulta tropického zemědělství / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//j4tz67// | Tropické zemědělství / | Práce na příbuzné téma
Identification of Brand Preferences in the Cola Beverages Market
(Aarthi Muthulingam)2023, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/151555 | Marketing a obchod / | Práce na příbuzné téma
The Brand Ambassadors of Cosmetics Brands and Their Relevance for Generation Z on The Example of the Czech Republic
(Andrea Wimberská)2021, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82367 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Analýza značkové strategie a komunikace podznaček společnosti O2 Czech Republic
(Zuzana Brůhová)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/89782 | Management / | Práce na příbuzné téma
The "Made in Czech" Country-of-Origin Effect on Czech Brands
(Alejandro Rodríguez Pérez)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/74820 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Price Promotion Elasticity and Profitability: Case Study of Hair Care and Coloration Market in the Czech Republic
(Andrii Ponomarenko)2020, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82041 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma
Comparison of Brand Images of Cola Drinks on the Czech Market among Millennials
(Ekaterina Rumiantceva)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88453 | Management / | Práce na příbuzné téma
Psychologie reklamy a její využití pro podporu image podniku/Psychology Of Advertising And Its Use To Support The Image Of The Organization
(Aneta Bencová)2020, Diplomová práce, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty) / České vysoké učení technické v Praze
• http://theses.cz/id/ozn4pj/ | Řízení rozvojových projektů / | Práce na příbuzné téma