Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Tvorba korporátní identity a image kosmetického studia ADLakus
(Jaroslav Dvořáček)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/i6lrd/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Consumer Behavior in the Sharing Economy – Airbnb Consumer Adoption Factors
(Leonor de Almeida Santos Sobreira)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/73159 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Attitudes towards sustainability: consumer behaviour of Generation Z in tourism
(Valeriya Alexanderova)2022, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/bf866/ | Regionální rozvoj / Cestovní ruch | Práce na příbuzné téma
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
(Alina Koltykova)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/eljqn/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
Analysis of Purchasing Behaviour on the Natural Cosmetics Market
(Lucie Růžičková)2020, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/141967 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Chování spotřebitele na trhu s přírodní kosmetikou
(Aneta Hrabcová)2021, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//xpbagq// | Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický | Práce na příbuzné téma
Nákupní chování českých spotřebitelů na trhu přírodní kosmetiky
(Dominika Praunspergrová)2020, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//tpnjj6// | Ekonomika a management / Management obchodní činnosti | Práce na příbuzné téma
Analýza spotřebitelského chování na trhu přírodní kosmetiky
(Anna Oravcová)2022, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/146445 | Marketing a obchod / | Práce na příbuzné téma
Analýza spotřebitelského chování na trhu přírodní kosmetiky
(Kristýna Jančáková)2022, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/146693 | Marketing a obchod / | Práce na příbuzné téma
Chování spotřebitele na trhu s přírodní kosmetikou
(Sára Holasová)2022, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//1i41uw// | Ekonomika a management / Management obchodní činnosti | Práce na příbuzné téma