Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
segmentaceKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Cílená marketingová komunikace v rámci CCM software
(Jonáš Mimra)2015, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/48658 | Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie | Práce na příbuzné téma
Segmentace českého zákazníka značky BMW a její využití pro optimální cílenou komunikaci
(Miloš Šolc)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88443 | Management / | Práce na příbuzné téma
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
(Barbora Málková)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qlh4j/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Návrh nástrojů marketingové komunikace elektromobilů vůči českému zákazníkovi
(Nikita Doronin)2019, Diplomová práce, ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.
• http://theses.cz/id//a2lo3r// | Ekonomika a management / Globální podnikání a marketing | Práce na příbuzné téma
Plán marketingové komunikace pro podnikatelské subjekty v oboru houslařství
(Pavlína Šimková)2023, Bakalářská práce, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
• https://is.ucp.cz/th/bopz2/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketing ve službách (studium po VOŠ) | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace ve vybrané společnosti
(Barbora Němečková)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/ot9ti/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace autonomních automobilů
(Lukáš Šrom)2021, Diplomová práce, ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.
• http://theses.cz/id//2z8iy8// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Analýza vnímání in-store komunikace společnosti Albert Česká republika, s.r.o. jejímí zákazníky a vliv na nákupní rozhodování
(Karolína Lisztwanová)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92405 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Úspěšná verbální a neverbální komunikace s klíčovým zákazníkem České pojišťovny
(Nora Belaidová)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/r4flv/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Methodology of B2B Customer Segmentation in the Utilities on the Czech Market: Tool for Customer Classification into Segments
(Andrea Filová)2010, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/28666 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma