Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
spotřební chováníKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Vliv vstupních informací na zákazníkem vnímanou hodnotu produktu (Customer perceived value)
(Eva Dvořáková)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88554 | Management / | Práce na příbuzné téma
Influence of advertising and promotion on consumer behaviour in India
(Shubham Prakash)2020, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//mjmg7l// | Economics Policy and Administration / Business Administration | Práce na příbuzné téma
Consumer Behaviour Analysis of Generation Y on the Beer Market in the International Context
(Aneta Teichmannová)2017, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/117980 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Skupinová identita a spotřební kultura
(Maria Pustoshilova)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/zujzp/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Spotřební kultura a krize integrity spotřebitele - ambivalentní efekty působení integrované marketingové komunikace v sociálním prostoru
(Štěpánka Čačíková Kodlová)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qegdx/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Spotřební kultura a skupinová identita metalistů
(Pavlína Šťastná)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/f0r09/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Spotřební kultura a skupinová identita generace Z
(Viktória Hurajtová)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/yclz4/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Spotřební kultura a skupinová identita
(Oleg Shigin)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rn8xy/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Jak kultura rodiny ovlivňuje spotřební rozhodování
(Lucie Kovárníková)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/f2uqv/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Historie a současnost spotřební kultury – sociální a psychologické aspekty moderního konzumenství
(Amina Dauzova)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/kkla9/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma