Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Pomalá módaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu spodního prádla a oblečení
(Jiřina WEINEROVÁ)2022, Bakalářská práce, Fakulta ekonomická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//7qfuwv// | Ekonomika a management / Management obchodních činností | Práce na příbuzné téma
Faktory ovlivňující spotřebitelské chování při nákupu vozů s hybridním a elektrickým pohonem
(Magdaléna Kramešová)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/79010 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Implementace Baťova odkazu jako nástroje pro zmírnění negativních dopadů rychlé módy na zaměstnance oděvního průmyslu
(Tereza Chaloupková)2023, Diplomová práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//dpxhyj// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Fast Fashion, jej ekologické dopady a jej alternatívy ako podnikateľská príležitosť
(Adriana Poláková)2021, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/84804 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Fast fashion a její dopady vnímané veřejností
(Jenny Lédlová)2023, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//v0qi3z// | Podnikání a administrativa / | Práce na příbuzné téma
Analýza spotřebitelského chování na trhu rychlé módy
(Beáta Špačková)2024, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/153145 | Marketing / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Fast fashion a její negativní dopady; analýza kampaně Obuj se do toho!
(Adéla HRUBOŠOVÁ)2019, Bakalářská práce, Přírodovědecká fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//gefofp// | Geografie / Mezinárodní rozvojová studia | Práce na příbuzné téma