Theses on the same topic (having an identical keyword):
zákaznická zkušenostKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Vliv brand experience a brand love na šíření doporučení
(Veronika Šupová)2023, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//4qm4lr// | Ekonomika a management / | Theses on a related topic
Effect of Brand Experiences on Brand Loyalty & Customer Satisfaction
(Paras Tanwar)2024, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//gwtt2e// | Business Administration / | Theses on a related topic
Digitální marketing jako nástroj ke zlepšování brand experience v rámci společnosti McDonald’s a jejích přímých konkurentů
(Elena Chadžieva)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//z6a19d// | Kreativní marketing a komunikace / | Theses on a related topic
Digitální marketing jako nástroj ke zlepšení brand experience
(Pavla Kocmanová)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//y5vh89// | Kreativní marketing a komunikace / | Theses on a related topic
Digitální marketing jako nástroj pro zlepšení brand experience
(Radek Menšík)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//ohlo9a// | Kreativní marketing a komunikace / | Theses on a related topic
Role brand experience v kavárenském průmyslu
(Kamila Prosická)2024, Diplomová práce, Škoda Auto Vysoká škola o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.
• http://theses.cz/id//ggyaa0// | Ekonomika a management / | Theses on a related topic
Digitální marketing jako nástroj pro zlepšení brand experience
(Ha Vi Phanová)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//ry0w2n// | Kreativní marketing a komunikace / | Theses on a related topic
Digitální marketing jako nástroj pro zlepšení Brand experience
(Radim Zacios)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//959x8a// | Kreativní marketing a komunikace / | Theses on a related topic
Optimalizace brand experience skrze sociální sítě
(Martina Adamíková)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//rabos1// | Kreativní marketing a komunikace / | Theses on a related topic
Vliv brand experience a brand love na šíření doporučení
(Veronika Šupová)2023, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//4qm4lr// | Ekonomika a management / | Theses on a related topic