Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Evropský parlamentKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Marketingová strategie českých politických stran a její vliv na volby 2010
(Eva KRUTÁKOVÁ)2011, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//pnvk4y// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingové strategie a ideologie: Případ ODS a ČSSD
(Petra Marie Giňová)2011, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/vcopc/ | Politologie / | Práce na příbuzné téma
Zavádění nových politických značek na český trh a předvolební kampaň těchto stran pro parlamentní volby 2010
(Andrea Volaříková)2011, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/vg6zw/ | Politologie / | Práce na příbuzné téma
Zavádění nových politických značek na český trh a předvolební kampaň těchto stran pro parlamentní volby 2010
(Andrea Volaříková)2011, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/vg6zw/ | Politologie / | Práce na příbuzné téma
Volby do Evropského parlamentu 2019 v ČR z pohledu politického marketingu
(Markéta Růžičková)2023, Diplomová práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/zjrin/ | Regionální rozvoj / Management rozvoje měst a regionů | Práce na příbuzné téma
Politický marketing a komunální volby na Mostecku
(Michaela Chaloupková)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ec4bj/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Volby do obecního zastupitelstva ve Strakonicích v letech 2018 a 2019
(Lucie TOMANOVÁ)2021, Diplomová práce, Filozofická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//yziysy// | Filologie / Česko-německá areálová studia | Práce na příbuzné téma
Digitální marketing v oblasti veřejné volby
(Tereza Schvanová)2024, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/152900 | Marketing / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Americké prezidentské volby 2008 - vítězství politického marketingu?
(Michal Pašek)2009, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/de0ye/ | Politologie / | Práce na příbuzné téma