Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
influencer marketingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Influencer marketing a placená spolupráce na sociální síti Instagram
(Aneta Klimková)2021, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//430r9h// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Influencer marketing
(Tereza Hyšková)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/z4vbt/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketing ve službách | Práce na příbuzné téma
Influencer marketing na sociálních sítích z pohledu morálky
(Jan Benčík)2023, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//3vv8jx// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Influencer marketing ako dominantný nástroj online marketingovej komunikácie a jeho vplyv na spotrebiteľské správanie
(Ester Turi Nagyová)2023, Diplomová práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON University Group
• http://theses.cz/id//nvw70o// | Management / | Práce na příbuzné téma
Analýza problematiky označování spolupráce při využití influencerů jako marketingového nástroje
(Lucie Vrzalová)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//52gbfd// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Proměna propagace českých profesionálních fotografů s nástupem sociálních sítí
(Tereza Kotlíková)2021, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/khfmz/ | Teorie interaktivních médií / | Práce na příbuzné téma
Sociální media - nástroj marketingové propagace e-shopu
(Tetjana Tonkonoh)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/p6t9v/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
Využití sociálních sítí jako prostředek propagace sportovního centra
(Kamila Paulová)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gx7g8/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Sociální sítě jako nový způsob propagace
(Michal Novák)2023, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//hgvco5// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Propagace značky Graffiti Likvid (se zaměřením na marketing na sociálních sítích)
(Kateryna Ipatova)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/m1ngh/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma