Theses on the same topic (having an identical keyword):
influencerKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Nástroje digitálního marketingu v diskurzu teorie nových médií
(Barbora Kašparová)2013, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/e6hji/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Theses on a related topic
Digitální hry ve světě umění: specifika herního média v diskurzu estetických teorií
(Dominik Jícha)2015, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/lqs6k/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Theses on a related topic
The language of conspiracy: A multimodal discourse analysis of fake news texts written in Czech and English.
(Martin MIKULÁŠ)2024, Diplomová práce, Filozofická fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA
• http://theses.cz/id//6ea9st// | Anglická filologie / Anglická filologie - Angličtina pro překlad | Theses on a related topic
The self-presentation of Instagram influencers and the construction of social media celebrity
(Dominika Beneš Kováčová)2022, Disertační práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/fqkkd/ | Anglická jazykověda / | Theses on a related topic
The self-presentation of Instagram influencers and the construction of social media celebrity
(Dominika Beneš Kováčová)2022, Disertační práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/fqkkd/ | Anglická jazykověda / | Theses on a related topic
The self-presentation of Instagram influencers and the construction of social media celebrity
(Dominika Beneš Kováčová)2022, Disertační práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/fqkkd/ | Anglická jazykověda / | Theses on a related topic
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
(Tereza Janečková)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/dj30g/ | Marketingová komunikace / | Theses on a related topic
How the Influencer/Celebrity Brand Endorsement and the Identity of the Endorser Influence the Customer Engagement.
(Mohamed Amine Najid)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/77517 | Ekonomika a management / International Management | Theses on a related topic
Identity v učebnicích anglického jazyka
(Jana Kubrická)2015, Disertační práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/h5rzx/ | Pedagogika / | Theses on a related topic