Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

influencer

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

Nástroje digitálního marketingu v diskurzu teorie nových médií
 (Barbora Kašparová)

2013, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/e6hji/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma

Digitální hry ve světě umění: specifika herního média v diskurzu estetických teorií
 (Dominik Jícha)

2015, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/lqs6k/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma

The language of conspiracy: A multimodal discourse analysis of fake news texts written in Czech and English.
 (Martin MIKULÁŠ)

2024, Diplomová práce, Filozofická fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA

http://theses.cz/id//6ea9st// | Anglická filologie / Anglická filologie - Angličtina pro překlad | Práce na příbuzné téma

The self-presentation of Instagram influencers and the construction of social media celebrity
 (Dominika Beneš Kováčová)

2022, Disertační práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/fqkkd/ | Anglická jazykověda / | Práce na příbuzné téma

The self-presentation of Instagram influencers and the construction of social media celebrity
 (Dominika Beneš Kováčová)

2022, Disertační práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/fqkkd/ | Anglická jazykověda / | Práce na příbuzné téma

The self-presentation of Instagram influencers and the construction of social media celebrity
 (Dominika Beneš Kováčová)

2022, Disertační práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/fqkkd/ | Anglická jazykověda / | Práce na příbuzné téma

Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
 (Tereza Janečková)

2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/dj30g/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma

How the Influencer/Celebrity Brand Endorsement and the Identity of the Endorser Influence the Customer Engagement.
 (Mohamed Amine Najid)

2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

http://www.vse.cz/vskp/eid/77517 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma

Identity v učebnicích anglického jazyka
 (Jana Kubrická)

2015, Disertační práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/h5rzx/ | Pedagogika / | Práce na příbuzné téma