Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
spotřebitelKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Positioning značky Garden Gourmet
(Barbora Valášková)2020, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/81875 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
The Effects of Product Placement on Consumer Behavior (Důsledky product placementu na chování spotřebitele)
(Steven Van Wichelen)2019, Disertační práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//ldkwe8// | Ekonomika a management / Řízení a ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Konzument nebo produkt konzumu? Vliv střední třídy na postavení žen v Číně
(Lenka Meluzínová)2018, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/bj9r6/ | Mezinárodní teritoriální studia / Kulturní studia Číny | Práce na příbuzné téma
Effectiveness of product placement on consumer behavior
(Thilak Kumar Venkatesan Ravi Kumar)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/90416 | Management / | Práce na příbuzné téma
An Impact of Communicated Product Benefits on Consumer’s Evaluation of Gendered Products
(Darya Kniha)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/87785 | Management / | Práce na příbuzné téma
Product placement na blogu a míra jeho uvědomění spotřebitelem
(Kristina Jančaříková)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/v4k7r/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Indický trh s luxusním zbožím
(Hana Dytrtová)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/45417 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Franšízing ako forma vstupu na trh
(Petra Kováčiková)2010, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/26530 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Efekty ekonomické teorie na trhu s luxusem u generace Z
(Tomáš Kříž)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/85870 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma