Theses on the same topic (having an identical keyword):
ZnačkaKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Designing Brand Positioning
(David Klodner)2013, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/nt7ul/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Theses on a related topic
Brand management as a positioning strategy for a global tech corporate brand
(Andrey Laptev)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92463 | International Business / | Theses on a related topic
Budování značky produktu pomocí nástrojů IMK ve vybrané firmě
(Žaneta Senftová)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/icyj2/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Budování značky
(Sabina Roubičková)2015, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI
• http://theses.cz/id//9ws1vw// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika | Theses on a related topic
Budování značky Jabra
(Petr Němeček)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON University Group
• http://theses.cz/id//1hocz9// | Ekonomika a management / | Theses on a related topic
Vliv značky na kupní chování spotřebitele - značky kvality a původu potravin
(Barbora Klánová)2021, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//bfi83r// | Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj | Theses on a related topic
Brand characters` influence on perceived brand personality
(Nikol Peterská)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88270 | Mezinárodní obchod / | Theses on a related topic
Influence of emotions while selecting the brand / Vliv emocí na zákazníka při volbě značky
(Anton Lendiel)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON University Group
• http://theses.cz/id//7w0avj// | Ekonomika a management / | Theses on a related topic
Vliv brand experience a brand love na šíření doporučení
(Veronika Šupová)2023, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//4qm4lr// | Ekonomika a management / | Theses on a related topic
Vliv brand marketingu na rozhodování spotřebitele
(Jennifer Štrauchová)2021, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/zfc93/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Theses on a related topic