Theses on the same topic (having an identical keyword):
ReklamaKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
(Renata Abulaesova)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/hi4hn/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Marketingový mix Still Create s.r.o.
(Natália Šestáková)2023, Bakalářská práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/kw9tl/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Theses on a related topic
Reklama jako součást našeho života (Vliv televizní reklamy na výběr značky při nakupování kosmetiky u žen a mužů v Hradci Králové)
(Ivana Čecháková)2012, Bakalářská práce, Fakulta filozofická / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//ce726q// | Humanitní studia / | Theses on a related topic
Celebrity Brand Ambassador’s Influence on Consumers’ Decision Making of Luxury Fashion Brands
(Thái Hoàng Yến Nguyễn)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91705 | International Business / | Theses on a related topic
Logo a slogan v komunikaci realitních společností
(Věra Urbanová)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/yo4sb/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Brand building města jako součást komunikační strategie
(Zuzana Štursová)2024, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/j6b99/ | Management v kultuře / | Theses on a related topic
Self-kongruence při vnímání tvaru loga a její vliv na preferenci loga
(Svetlana Farkašová)2017, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/kf61o/ | Psychologie / | Theses on a related topic