Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Vliv brand experience a brand love na šíření doporučení
(Veronika Šupová)2023, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//4qm4lr// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Dramaturgie a realizace reklamního spotu pro vybraný produkt – značku.
(Sabina Khodzhaeva)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ww74v/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Evaluating the Impact of Brand Extension Attributes of Luxury Vehicle Brands in the CEE Region
(Marek Běloch)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92083 | International Management / | Práce na příbuzné téma
Digitální marketing jako nástroj pro zlepšení brand experience
(Ha Vi Phanová)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//ry0w2n// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Linguistic Analysis of Brand and Product Names: A Contrastive Study
(Jakub Schwan)2023, Diplomová práce, Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/xsuej/ | Anglický jazyk / | Práce na příbuzné téma