Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
značkaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Strategické řízení regionální značky - region Polabí
(Petra Konečná)2020, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//a1plo4// | Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj | Práce na příbuzné téma
Vztah návštěvníků destinace k certifikovaným regionálním produktům (Polabí)
(Natálie Šourková)2013, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/44468 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch | Práce na příbuzné téma
Vliv značky na kupní chování spotřebitele - regionální značení
(Adéla Karmazínová)2021, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//8mzmxc// | Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa | Práce na příbuzné téma
Přínos regionálního značení zemědělských produktů pro zemědělství v oblastech Haná a Polabí
(Jana Smyčková)2017, Diplomová práce, Fakulta agrobiologie, potravinových a přírodních zdrojů / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//8w76i1// | Rozvoj venkova a zemědělství / Rozvoj venkovského prostoru | Práce na příbuzné téma
Role regionálního produktu v regionálním rozvoji
(Denisa Heverová)2019, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//dgrqcd// | Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj | Práce na příbuzné téma
Strategický plán a nástroje jeho implemetace v praxi MSP
(Lucie Petružálková)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ej5vx/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Trendové nástroje strategického řízení golfového klubu
(Radek Lizec)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/yknff/ | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Arnoldova vila v Brně - strategický marketingový plán
(Martina Vránová)2019, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/hp2jm/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma
Marketingové komunikační nástroje a jejich aplikace na obchodním místě
(Martin Morava)2019, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//ru4k72// | Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa | Práce na příbuzné téma
Řízení podpory prodeje jako nástroje marketingové komunikace pro budování značky – případová studie portfolia značek Stock s.r.o
(Martin Horálek)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/71915 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma