Theses on the same topic (having an identical keyword):
značkaKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
(Kathrin Decknerová)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/93108 | International Management / | Theses on a related topic
Marketing Strategy for Large Enterprise
(Riyas Kuniyil)2024, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/fghbs/ | Ekonomika a management / Business Economics and Management | Theses on a related topic
Strategický marketing včetně projektové studie
(Gabriela Ondračková)2023, Diplomová práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/j6jq7/ | Ekonomika a management podniku / | Theses on a related topic
Strategický marketing včetně projektové studie
(Adéla Svozilková)2021, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/bjq7v/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Theses on a related topic
Strategický marketing včetně projektové studie
(Lukáš Chytil)2022, Diplomová práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/btgr7/ | Ekonomika a management podniku / | Theses on a related topic
Strategic marketing plan for fin-tech startup “CP&B”
(Dmitrii Bachukin)2021, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/83900 | Management / | Theses on a related topic
Attitudes towards sustainability: consumer behaviour of Generation Z in tourism
(Valeriya Alexanderova)2022, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/bf866/ | Regionální rozvoj / Cestovní ruch | Theses on a related topic
Spotřební chování s ohledem na privátní značky
(Magdalena Tylšová)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/79458 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Theses on a related topic
Retro značky a jejich vliv na spotřební chování mladistvých
(Veronika Mihalíčková)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/45972 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Theses on a related topic
Spotřební chování na českém trhu kolových nápojů se zaměřením na tři nejprodávanější značky
(Karolína Požárová)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/70586 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Theses on a related topic