Theses on the same topic (having an identical keyword):
značkaKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Vliv marketingové komunikace na spotřební chování
(Kateřina Vojtová)2024, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//onjpjw// | Ekonomika a management / | Theses on a related topic
Faktory působení retro marketingu na spotřební chování
(Michaela Laifrová)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/83613 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Theses on a related topic
Marketingová komunikace jako nástroj řízení spotřebního chování zákazníků Božkov Special
(Tereza Divišová)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/zzg3l/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Vliv zvýšení spotřební daně z tabákových výrobků na chování spotřebitelé a potenciální dopady na příjmovou stránku státního rozpočtu
(Violetta Kokyrch)2021, Diplomová práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/ux3d7/ | Ekonomika a management / Management | Theses on a related topic
Spotřební chování na regionálním trhu potravin
(Eliška Ressová)2024, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//mfdwx1// | Management obchodu a služeb / | Theses on a related topic
Vliv kulturních predispozic na spotřební chování mongolské menšiny na trhu s kosmetikou v České republice
(Uranchimeg Natsagdorj)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/87983 | Ekonomika a management / Management | Theses on a related topic
Jiná krása: identita značky skrze principy inkluzivního marketingu v rámci marketingové strategie kosmetických značek.
(Viktoriia Kim)2024, Diplomová práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//fqxktj// | Kreativní marketing a komunikace / | Theses on a related topic
Využití umělé inteligence při tvorbě vizuální identity značky v marketingu
(Lenka Bečičková)2024, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/jj83s/ | Teorie interaktivních médií / | Theses on a related topic
Identita a image značky Oral-B na českém trhu elektrických zubních kartáčků
(Lukáš Dlouhý)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/93841 | Management / | Theses on a related topic
Event marketing jako nástroj pro prezentaci značky
(Johanka Beránková)2024, Diplomová práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//o084kr// | Kreativní marketing a komunikace / | Theses on a related topic