Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Sharing economy: the effect of brand equity on purchasing intentions of young consumers
(Yelyzaveta Strelbytska)2021, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ut7hr/ | Business Management / | Práce na příbuzné téma
Knižní marketing v případové studii společnosti Albatros Media, a. s. a jejích nakladatelských brandů
(Sabina Minářová)2023, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/fw7jj/ | Management v kultuře / | Práce na příbuzné téma
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
(Nicole Urbančíková)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola podnikání a práva, a.s. / Vysoká škola podnikání a práva
• http://theses.cz/id//v6uf9r// | Marketingové komunikace / | Práce na příbuzné téma
Knižní marketing malých nakladatelů
(Magdalena Štenclová)2023, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/bipan/ | Informační studia a knihovnictví / | Práce na příbuzné téma
Knižní marketing v žánru fantasy
(Pavel Milan Pražan), absolventská práce, CEDUK - VOPŠ Vyšší odborná škola s. r. o.
• http://theses.cz/id//0dai7f// | Digitální marketing / | Práce na příbuzné téma
Marketing vybraného produktu
(Jiří MAZAN)2024, Bakalářská práce, Fakulta ekonomická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//vo6xix// | Marketingové řízení / | Práce na příbuzné téma
Faktory ovlivňující nákupní chování zákazníků nezávislých knihkupectví
(Eliška Zaoralová)2021, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/lg12q/ | Management v kultuře / | Práce na příbuzné téma
Nákupní chování na trhu s knihami
(Michala KORECOVÁ)2012, Bakalářská práce, Fakulta sociálně ekonomická / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//le7acv// | Ekonomika a management / Obchod a marketing | Práce na příbuzné téma
Význam knižní obálky v nákupním chování žen
(Patrik Tomšů)2019, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//xoocbj// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
(Silvia Nagyová)2020, Diplomová práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ciuqx/ | Aplikovaná informatika / Služby - výzkum, řízení a inovace | Práce na příbuzné téma