Zpět na vyhledávání

Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

Cross-cultural dimension

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

Social drama, Cultural Trauma and Public Memory. The case of Madimak Massacre in Turkey
 (Fabio Salomoni)

2020, Disertační práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/kz7z9/ | Sociology / | Práce na příbuzné téma

Analyses of social media marketing across culture: Consumer Behaviour on Facebook between Cultures
 (Mohit Vaghjibhai Thumar)

2023, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze

http://theses.cz/id//3ktvdc// | Business Administration / | Práce na příbuzné téma

The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
 (Trupeshkumar kanubhai Patel)

2024, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze

http://theses.cz/id//q57s6v// | Informatics / | Práce na příbuzné téma

The Effect of Social Media Marketing on Customer Relationships
 (Romina Cheraghalizadeh)

2022, Disertační práce, Ekonomická fakulta / Technická univerzita v Liberci

http://theses.cz/id//kqhcgs// | Economics and Management / Business Economics and Management | Práce na příbuzné téma

Social Media Marketing
 (Nia Todua)

2021, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/psfn0/ | Business Management / | Práce na příbuzné téma

Study on the Role of Social Media Media in Brand Communication at Royad Global, Kakat Impex Pvt. Ltd
 (Sarath Thulaseedharan Mallika)

2020, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě

https://is.slu.cz/th/d2szx/ | Ekonomika a management / Business Economics and Management | Práce na příbuzné téma

Analyses of social media marketing across culture: Consumer Behaviour on Facebook between Cultures
 (Mohit Vaghjibhai Thumar)

2023, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze

http://theses.cz/id//3ktvdc// | Business Administration / | Práce na příbuzné téma

Influencer effect on consumer buying behaviour in Turkey
 (Gulden Kuru Ipek)

2024, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze

http://theses.cz/id//e0x74r// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma