Theses on the same topic (having an identical keyword):
brandingKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Identita foodies na sociální síti Instagram
(Martina HOFMANOVÁ)2022, Bakalářská práce, Fakulta filozofická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//cakb5d// | Antropologie / Sociální a kulturní antropologie | Theses on a related topic
Identita osoby a sociální sítě
(Tereza Langeová)2019, Bakalářská práce, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//19e5bl// | Filozofie / Filozofie humanitních věd | Theses on a related topic
Virtuální identita v rámci komunikace v kyberprostoru
(Michal Říkovský)2023, Diplomová práce, Fakulta humanitních studií / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//h8ac00// | Sociální pedagogika / | Theses on a related topic
Profesní identita editorů sociálních médií ve zpravodajství České televize
(Dominika Lewczyszynová)2021, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ywict/ | Mediální studia a žurnalistika / | Theses on a related topic
Online komunikace a identita na sociálních sítí
(Samanta Bátrlová)2018, Bakalářská práce, Fakulta filozofická / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//s3sxt4// | Filologie / Anglický jazyk pro odbornou praxi | Theses on a related topic
Instagram jako komunikační nástroj pro branding
(Michaela ŠKORVÁNKOVÁ)2021, Diplomová práce, Fakulta ekonomická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//pxuknu// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Theses on a related topic
Brand aktivismus a generace Z
(Kateřina Černá)2024, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/hr4ep/ | Podniková ekonomika a management / | Theses on a related topic
Zásady brand identity a jejich aplikace při tvorbě návrhu brand identity svíček Emiu
(Thi Thanh Huyen Ngoová)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92814 | Multimédia v ekonomické praxi / | Theses on a related topic
The impact of sport-related branded entertainment on brand love.
(Hildegard Liebl)2021, Disertační práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//nrnzb9// | Economics and Management / Business Management and Economics | Theses on a related topic
Budování značky – Brand building
(Jan Procházka)2022, Diplomová práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//utq1tc// | Kreativní marketing a komunikace / | Theses on a related topic