Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

marketing umění

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 3 » (celkem 25 prací)
Student umění jako návštěvník galerie. Případová studie Krajské galerie výtvarného umění ve Zlíně.
 (Veronika Žídková)

2021, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/e88ud/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma

Využití nových médií a prezentace digitálního umění na Brno Art Open (2008–2022). Příspěvek k lokální historii mediálního umění
 (Simona Hladůvková)

2024, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/uo3lz/ | Teorie interaktivních médií / | Práce na příbuzné téma

Muzeum jako misto prezentace umeni, MuseumsQuartier a Museum Moderner Kunst Stiftung Ludwig Wien
 (Lucie Drdová)

2008, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/osr2r/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Dějiny umění | Práce na příbuzné téma

Kybernetické umění 2. poloviny 20. století. Přínos Jasii Reichardtové pro umění nových médií
 (Hana Bělohradská)

2016, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/yfikk/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma

Reklama na umění, umění v reklamě
 (Pavlína Fiala)

2017, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/gkdxs/ | Učitelství pro střední školy / Galerijní pedagogika a zprostředkování umění | Práce na příbuzné téma

« 1 2 3 » (celkem 25 prací)