Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Změna strategie firem: přechod od prodeje zboží k prodeji služeb v malých a středních podnicích (B2C)
(Polina Sirotina)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92238 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Jiná krása: identita značky skrze principy inkluzivního marketingu v rámci marketingové strategie kosmetických značek.
(Viktoriia Kim)2024, Diplomová práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//fqxktj// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie pro obchod s konopím v České republice
(Sanan Mamedov)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//4xzgbg// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Adaptační strategie příměstského maloobchodu
(Matouš Čanda)2021, Bakalářská práce, Přírodovědecká fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/c0r2v/ | Geografie a kartografie / Geoinformatika a regionální rozvoj | Práce na příbuzné téma
Vliv pandemie COVID-19 na automobilový průmysl v ČR na příkladu společnosti ŠKODA AUTO, a.s.
(Karyna Gontarenko)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/80574 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Nákupní proces v automobilovém průmyslu
(Lenka Šnajdrová)2011, Bakalářská práce, Fakulta metalurgie a materiálového inženýrství / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/87785 | Ekonomika a řízení průmyslových systémů / Ekonomika a management v průmyslu | Práce na příbuzné téma
Nákupní rozhodování zákazníků značky Hyundai
(Michal Jánošík)2021, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//2nwtc9// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Nákupní rozhodování zákazníků značky Ford
(Erik Dudek)2018, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//min3tt// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Identifikace faktorů ovlivňujících spotřební chování na trhu elektromobility v České republice
(Tereza Kanzelsbergerová)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91538 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma