Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
proces stavby značekKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Návrh metodiky pro stavbu značek
(Johana Přikrylová)2023, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//z7wkg3// | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Implementace gastronomické značky Michelin v České republice
(Magdalena Poláková)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92339 | Cestovní ruch / | Práce na příbuzné téma
Implementace dlouhodobých a krátkodobých strategických cílů značky, tvorba ideální prodejní strategie a její zavedení na novém trhu z regionu Asie
(Jan Pešek)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ga9yn/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Jiná krása: identita značky skrze principy inkluzivního marketingu v rámci marketingové strategie kosmetických značek.
(Viktoriia Kim)2024, Diplomová práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//fqxktj// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Návrh marketingové strategie vybraného podniku
(Nikol Andeltová)2024, Bakalářská práce, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
• https://is.ucp.cz/th/tuqa0/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketing ve službách | Práce na příbuzné téma
Analýza implementace globální strategie společnosti Audi v Japonsku
(Iva BUSCHMANN)2007, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//mmf8uq// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Identita a image značky Nature Box na českém trhu
(Sára Staňková)2023, Diplomová práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON University Group
• http://theses.cz/id//rf3ihn// | Management / | Práce na příbuzné téma
Identita a image značky Strany zelených pohledem jejího vedení, její členské základny a veřejnosti
(Lukáš Havlík)2016, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/bpzlc/ | Politologie / | Práce na příbuzné téma
Jiná krása: identita značky skrze principy inkluzivního marketingu v rámci marketingové strategie kosmetických značek.
(Viktoriia Kim)2024, Diplomová práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//fqxktj// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Identita a image značky Syoss na českém trhu.
(Karolína Šaňková)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/89268 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma