Zpět na vyhledávání

Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

proces stavby značek

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 3 » (celkem 23 prací)
Návrh metodiky pro stavbu značek
 (Johana Přikrylová)

2023, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//z7wkg3// | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma

Implementace gastronomické značky Michelin v České republice
 (Magdalena Poláková)

2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

https://vskp.vse.cz/eid/92339 | Cestovní ruch / | Práce na příbuzné téma

Jiná krása: identita značky skrze principy inkluzivního marketingu v rámci marketingové strategie kosmetických značek.
 (Viktoriia Kim)

2024, Diplomová práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.

http://theses.cz/id//fqxktj// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma

Návrh marketingové strategie vybraného podniku
 (Nikol Andeltová)

2024, Bakalářská práce, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.

https://is.ucp.cz/th/tuqa0/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketing ve službách | Práce na příbuzné téma

Analýza implementace globální strategie společnosti Audi v Japonsku
 (Iva BUSCHMANN)

2007, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//mmf8uq// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

Identita a image značky Nature Box na českém trhu
 (Sára Staňková)

2023, Diplomová práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON University Group

http://theses.cz/id//rf3ihn// | Management / | Práce na příbuzné téma

Identita a image značky Strany zelených pohledem jejího vedení, její členské základny a veřejnosti
 (Lukáš Havlík)

2016, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/bpzlc/ | Politologie / | Práce na příbuzné téma

Jiná krása: identita značky skrze principy inkluzivního marketingu v rámci marketingové strategie kosmetických značek.
 (Viktoriia Kim)

2024, Diplomová práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.

http://theses.cz/id//fqxktj// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma

Identita a image značky Syoss na českém trhu.
 (Karolína Šaňková)

2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

https://vskp.vse.cz/eid/89268 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma

« 1 2 3 » (celkem 23 prací)