Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Marketing kultury územní samosprávy - Evropská hlavní města kultury
(Jakub Bušek)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/zln0w/ | Hospodářská politika a správa / Veřejná správa | Práce na příbuzné téma
Měkké lokalizační faktory města Ústí nad Labem
(Edita KRÁLOVÁ)2008, Bakalářská práce, Fakulta sociálně ekonomická / Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem
• http://dspace.ujep.cz/dspace/handle/123456789/2044 | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Měkké lokalizační faktory města Ústí nad Labem
(Edita KRÁLOVÁ)2008, Bakalářská práce, Fakulta sociálně ekonomická / Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem
• http://dspace.ujep.cz/dspace/handle/123456789/2044 | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Customer perception of retail marketing strategies
(Bishal Debbarma)2024, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/jq2pg/ | Ekonomika a management / Business Economics and Management | Práce na příbuzné téma
Effect of Internal Marketing on Employee Engagement
(Thi Thu Nga Hoang)2021, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//ys6e3e// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
Kulturní a kreativní průmysly Kulturní a kreativní centra v České republice Industra Brno
(Petr Novák)2017, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ij2f0/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie a dějiny divadla | Práce na příbuzné téma