Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
nákupní zvyklostiKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Nákupní zvyklosti hotelových hostů v České republice
(Jitka Štrossová)2014, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/13291/vsh_m/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství | Práce na příbuzné téma
Nákupní a spotřební zvyklosti v sortimentu kávy
(Markéta PINCOVÁ)2015, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//q83k5s// | Ekonomika a management / Obchodní podnikání | Práce na příbuzné téma
Nákupní preference spotřebitelů v době koronaviru
(Natálie Nodesová)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/fg9su/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Zákazníci (spotřebitelé) generace Y z pohledu marketingu
(Veronika Kuśová)2021, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/flwyf/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Zákazníci (spotřebitelé) generace Y z pohledu marketingu
(Petra Olszarová)2020, Bakalářská práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/abzcb/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Event marketing - nástroj PR pro cílové skupiny zákazníci a zaměstnanci
(Gabriela Čebišová)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/lkvpw/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Empirický výzkum, jak zákazníci českých restaurací dávají spropitné, zkoumaný pomocí metody policy capturing
(Monika Szalaiová)2016, Diplomová práce, Přírodovědecká fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/kkuub/ | Matematika / Ekonomie | Práce na příbuzné téma
Jak si zákazníci vybírají internetový obchod?
(Annamária Kuchtiaková)2016, Bakalářská práce, Přírodovědecká fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ya945/ | Matematika / Ekonomie | Práce na příbuzné téma
Diferenciace produktu-kolik zákazníci platí za svou značku
(Tereza Percivalová)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/89701 | Ekonomie / | Práce na příbuzné téma
Event marketing – nástroj PR pro cílové skupiny zákazníci a zaměstnanci
(Dávid Stirber)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/fciyc/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma