Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
nealkoholické nápojeKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Mezinárodní marketingová strategie nealkoholického nápoje Guaraná Antarctica
(Zuzana Kochová)2010, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/34006 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Marketingový plán distribuce produktu na trh B2B
(Stanislav Krátký)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/bj9lv/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na nealkoholické nápoje
(Aleš FILIP)2011, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//3bcxs7// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na nealkoholické nápoje
(Kamila GREGOŘICOVÁ)2011, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//4powhe// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv vody na lidský organismus
(Tomáš Němec)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/odo2p/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví | Práce na příbuzné téma
Strategie nových forem propagace pitné vody (na příkladu "Čerstvá kohoutková")
(Kateřina Niklová)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/l2izk/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Brand aktivismus a generace Z
(Kateřina Černá)2024, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/hr4ep/ | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Zásady brand identity a jejich aplikace při tvorbě návrhu brand identity svíček Emiu
(Thi Thanh Huyen Ngoová)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92814 | Multimédia v ekonomické praxi / | Práce na příbuzné téma
The impact of sport-related branded entertainment on brand love.
(Hildegard Liebl)2021, Disertační práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//nrnzb9// | Economics and Management / Business Management and Economics | Práce na příbuzné téma
Budování značky – Brand building
(Jan Procházka)2022, Diplomová práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//utq1tc// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma