Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
mediální trh v ČRKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Možnosti financování investic a jejich dopady na základ daně z příjmů
(Jana Kulhánková)2024, Bakalářská práce, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
• https://is.ucp.cz/th/hdldh/ | Účetnictví a finanční řízení podniku / | Práce na příbuzné téma
Spoření a investice jako součást osobního finančního plánování
(Ondřej Starý)2022, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/qffu9/ | Finance a právo / | Práce na příbuzné téma
Výhody a nevýhody médií
(Marian Král)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/mq4z9/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Výhody a nevýhody médií
(Anastasia Ryuchina)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/s89y8/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Kritéria výběru médií pro reklamní kampaň sdružení Český ráj
(Evgeny Lyust)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/jb7up/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Kritéria výběru médií pro reklamní kampaň společnosti pořádající odborné konference
(Veronika Pelikánová)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/oih7i/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Mediální trh v ČR, výhody a nevýhody jednotlivých médií v konkrétních podmínkách
(Viktor Petr)2008, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/u118y/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma
Hlavní subjekty na mediálním trhu ČR a perspektivy jejich budoucího vývoje
(Tomáš Kočárník)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//r9z04l// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Hlavní subjekty na mediálním trhu ČR a perspektivy jejich budoucího vývoje
(Aneta Havlová)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//767tpq// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Hlavní subjekty mediálního trhu ČR a perspektivy jejich budoucího vývoje
(Adéla Hrubá)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//kzrml5// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma