Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
důležitost důvěryKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Role důvěry při online nakupování
(Tereza KRÁLOVÁ)2023, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//opwq60/Kralova_BP.pdf/ | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Elektronické podnikání v praxi
(Kateřina ZELDOVÁ)2011, Bakalářská práce, Přírodovědecká fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
• http://theses.cz/id//1a14v5// | Aplikovaná matematika / Investiční poradenství | Práce na příbuzné téma
Komparace princpů elektronického podnikání v ČR a UK
(Veronika Hamšíková)2017, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//yfcekh// | Ekonomika a management / Ekonomika a management služeb | Práce na příbuzné téma
Elektronické nakupování v České republice
(Ondřej Mádr)2020, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//xgbj21// | Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa | Práce na příbuzné téma
Elektronické obchodování v ČR
(Darya Krauchanka)2018, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//vwbw5o// | Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa | Práce na příbuzné téma
Elektronické nakupování v podmínkách ČR
(Huu Hoa Nguyen)2016, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//ds7yd0// | Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa | Práce na příbuzné téma
Role důvěry při online nakupování
(Tereza KRÁLOVÁ)2023, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//opwq60// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Zákaznická spokojenost v online nakupování
(Rosalie Ovesná)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/93267 | Management / | Práce na příbuzné téma
Online impulsive buying behaviour in India
(Swaroop Muralinathan)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/93819 | Management / | Práce na příbuzné téma
Modelování averze a kompromisů spotřebitelů k faktorům předkupního rizika na online trhu s použitým zbožím
(Michael Adu Kwarteng)2018, Disertační práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//bhq15q// | Economics and Management / Management and Economics | Práce na příbuzné téma