Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
populární kulturaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Kreativita v reklamě. Jak oslovit spotřebitele a poskytnout mu zkušenost se značkou
(Sabina Kulíková)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/no7jo/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Mezigenerační srovnání spotřebitelského chování na trhu se značkovým oblečením
(Nikola Zapletalová)2024, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/153146 | Marketing / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Motivy spotřebitele k vyhýbání se značkám jako projev antikonzumního jednání
(Karolína Popková)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91885 | Management / | Práce na příbuzné téma
Využití real-time marketingu při budování značky na sociálních sítích
(Michaela Brůhová)2020, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//txpgv2// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Využití Real Time Biddingu v internetovém marketingu společnosti YIT Stavo
(Jan Bambas)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomie a managmentu
• http://theses.cz/id//gunksj// | Bakalářské programy (Bc.) / | Práce na příbuzné téma
Využití Real Time Biddingu v internetovém marketingu společnosti YIT Stavo
(Jan Bambas)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomie a managmentu
• http://theses.cz/id//c67sha// | Bakalářské programy (Bc.) / | Práce na příbuzné téma
Real Time Bidding - nový způsob obchodování reklamního prostoru na internetu
(Michael Štádler)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/niyn4/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Reakční marketing firemních profilů na sociálních sítích
(Lukáš Caska)2022, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//uyclqw// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Zavedení RTLS (Real Time Location System) a jeho zefektivnění
(Václav Veverka)2016, Diplomová práce, Dopravní fakulta Jana Pernera / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//72yldw// | Dopravní inženýrství a spoje / Dopravní management, marketing a logistika | Práce na příbuzné téma
Obsahový marketing v digitálním prostředí
(Iveta Fotr Hejtyková)2024, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/t6pbk/ | Ekonomika a management podniku / | Práce na příbuzné téma