Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
čtenostKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Analýza vývoje preferencí investic zadavatelů reklamy do jednotlivých mediatypů v ČR
(Lucia Tomanová)2007, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/9607 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Analýza současných a budoucích trendů televizní reklamy
(Dan Vitvera)2023, Diplomová práce, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty) / České vysoké učení technické v Praze
• http://theses.cz/id/rbbrby/ | Projektové řízení inovací / | Práce na příbuzné téma
Problematika skryté reklamy v médiích
(Lucie Kašparová)2015, Bakalářská práce, Moravská vysoká škola Olomouc / Moravská vysoká škola Olomouc
• http://theses.cz/id//svxo29// | Ekonomika a management / Management a ekonomika ve veřejném sektoru | Práce na příbuzné téma
Prostředky a charakterizace reklamy a její srovnání v tiskových on-line médiích
(David Foglar)2016, Bakalářská práce, Univerzita Jana Amose Komenského Praha
• http://theses.cz/id//a44mrf// | Mediální a komunikační studia / Sociální a mediální komunikace | Práce na příbuzné téma
Okázalá spotřeba jako téma emočního apelu v reklamě – projektový návrh reklamní komunikace v tiskových médiích
(Zuzana Radová)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/sljyb/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Psychologické aspekty reklamy
(Pavla POSPÍŠILOVÁ)2012, Bakalářská práce, Fakulta sociálně ekonomická / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//ox6er7// | Ekonomika a management / Obchod a marketing | Práce na příbuzné téma
Aktuální stav a předpokládaný vývoj tiskových médií a rádií v České republice
(Petr Majerik)2023, Diplomová práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//4dcbsq/zaverecna_prace.pdf_/ | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Hlavní subjekty na mediálním trhu ČR a perspektivy jejich budoucího vývoje
(Aneta Havlová)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//767tpq/zaverecna_prace.pdf_/ | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma