Zpět na vyhledávání

Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

čtenost

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

Analýza vývoje preferencí investic zadavatelů reklamy do jednotlivých mediatypů v ČR
 (Lucia Tomanová)

2007, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

http://www.vse.cz/vskp/eid/9607 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma

Analýza současných a budoucích trendů televizní reklamy
 (Dan Vitvera)

2023, Diplomová práce, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty) / České vysoké učení technické v Praze

http://theses.cz/id/rbbrby/ | Projektové řízení inovací / | Práce na příbuzné téma

Problematika skryté reklamy v médiích
 (Lucie Kašparová)

2015, Bakalářská práce, Moravská vysoká škola Olomouc / Moravská vysoká škola Olomouc

http://theses.cz/id//svxo29// | Ekonomika a management / Management a ekonomika ve veřejném sektoru | Práce na příbuzné téma

Prostředky a charakterizace reklamy a její srovnání v tiskových on-line médiích
 (David Foglar)

2016, Bakalářská práce, Univerzita Jana Amose Komenského Praha

http://theses.cz/id//a44mrf// | Mediální a komunikační studia / Sociální a mediální komunikace | Práce na příbuzné téma

Okázalá spotřeba jako téma emočního apelu v reklamě – projektový návrh reklamní komunikace v tiskových médiích
 (Zuzana Radová)

2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/sljyb/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma

Psychologické aspekty reklamy
 (Pavla POSPÍŠILOVÁ)

2012, Bakalářská práce, Fakulta sociálně ekonomická / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

http://theses.cz/id//ox6er7// | Ekonomika a management / Obchod a marketing | Práce na příbuzné téma

Aktuální stav a předpokládaný vývoj tiskových médií a rádií v České republice
 (Petr Majerik)

2023, Diplomová práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.

http://theses.cz/id//4dcbsq/zaverecna_prace.pdf_/ | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma

Hlavní subjekty na mediálním trhu ČR a perspektivy jejich budoucího vývoje
 (Aneta Havlová)

2023, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.

http://theses.cz/id//767tpq/zaverecna_prace.pdf_/ | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma