Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
nutrikosmetikaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Pretty in the Pandemic: How Covid-19 changed Online Purchasing Behavior for Decorative Cosmetics in Gen Z females
(Nadja Montereale)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/86984 | Management / | Práce na příbuzné téma
Linguostylistic Aspects of Cosmetics Advertising Texts in English
(Veronika Kročilová)2020, Bakalářská práce, Fakulta humanitních studií / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//ynk7be// | Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi | Práce na příbuzné téma
Discovering the impact of value evolution in marketing communication strategies for Czech consumers. Artistray cosmetics.
(Tereza Sedláková)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88256 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Analysis of Purchasing Behaviour on the Natural Cosmetics Market
(Lucie Růžičková)2020, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/141967 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Impact of TikTok and Instagram on Consumer Behavior in Cosmetics Industry
(Nato Jijelava)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/86832 | Bachelor of Business Administration / | Práce na příbuzné téma
Determination of UV Filters in Cosmetics by HPLC
(Simona Priebojová)2023, Bakalářská práce, Fakulta technologická / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//8xkwx1// | Materiály a technologie / Biomateriály a kosmetika | Práce na příbuzné téma