Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
marketingová komunikaceKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Email marketing jako efektivní nástroj marketingové komunikace
(Petr Jurkulák)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/x7agq/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Efektivní komunikace a marketing jako nástroj rozvoje neziskových organizací
(Barbora Stárková)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/umz8s/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Synergický efekt jednotlivých nástrojů integrované marketingové komunikace v rámci konstrukce marketingové kampaně
(Tereza Chlumská)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/s8eys/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketing a marketingová komunikace ve službách cestovního ruchu v destinaci Lipensko
(Jana Nováková)2022, Diplomová práce, Vysoká škola podnikání a práva, a.s. / Vysoká škola podnikání a práva
• http://theses.cz/id//jlqfvz// | Marketingové komunikace / | Práce na příbuzné téma
Optimalizace automatizovaných kampaní pro efektivní e-mail marketing
(Patrik Votoček)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//qdwnl6// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Event marketing-efektivní nástroj komunikace se studenty
(Alena BARTOŠOVÁ)2013, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//rnvwkn// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
(Silvia Nagyová)2020, Diplomová práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ciuqx/ | Aplikovaná informatika / Služby - výzkum, řízení a inovace | Práce na příbuzné téma
Implementation of the Digital Marketing Plan of a travel agency
(Lalita Berikbaeva)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/fl8sr/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Youtube as a marketing tool in relationship marketing
(Eliška Jahodová)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/zzme0/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
How has digital marketing evolved during COVID-19 pandemic as a result of a sedentary consumer? With a focus on marketing communication strategy.
(Fabiana Carrasco Cueto)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88285 | International Business / | Práce na příbuzné téma