Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
(Martin Janků), Bakalářská práce, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty) / České vysoké učení technické v Praze
• http://theses.cz/id//s2x534// | (B0413) Ekonomika a management / (B) bakalářský | Práce na příbuzné téma
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
(Ekaterina Akhmedova)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/popao/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Communication as load bearing element of marketing communication
(Jiří Pivrnec)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/vbxw6/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
(Roman Sarychev)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/grmip/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
The ethical issues in marketing communication
(Anastasia Andreeva)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/e91lt/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
Ethical issues in marketing communication
(Karina Khaddad)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ejnly/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
(Serpil Boyraz)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/o0trf/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
The role of new media in a modern marketing communication
(Petra Nagajdová)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/lz40u/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
(Anna Klimenko)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/aw1ap/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
(Michaela LABUDOVÁ)2022, Disertační práce, Fakulta umění a designu / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//yhlbsb// | Výtvarná umění / Vizuální komunikace | Práce na příbuzné téma