Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Zákon o zbraních a střelivu České a Slovenské republiky a jejich komparace
(Vít Štěpánek)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/idtkt/ | Bezpečnostní management v regionech / | Práce na příbuzné téma
Vzťah Číny a Hong Kongu so zameraním na súčasné nepokoje a reflexia na ne u českých a slovenských študentov sinológie
(Ivana Tkáčiková)2020, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/bcc10/ | Mezinárodní teritoriální studia / Kulturní studia Číny | Práce na příbuzné téma
Zákon o zbraních a střelivu České a Slovenské republiky a jejich komparace
(Jan Sklenář)2021, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/fdquy/ | Bezpečnostní management v regionech / | Práce na příbuzné téma
Zákon o zbraních a střelivu České a Slovenské republiky a jejich komparace
(Dočekal Dočekal)2022, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/w3s9h/ | Bezpečnostní management v regionech / | Práce na příbuzné téma
Šíření, hladiny a rizika cytostatik v prostředí nemocnic a lékáren a v domácnostech onkologických pacientů
(Lenka Doležalová)2022, Disertační práce, Farmaceutická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/frp8a/ | Bezpečnost a kvalita léčiv / | Práce na příbuzné téma
Zhodnocení efektivnosti a výkonnosti České spořitelny, a.s. a Slovenskej sporiteľne, a.s.
(Jakub Valušek)2022, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//v8tqje// | Hospodářská politika a správa / Finance | Práce na příbuzné téma
Corporate identity design nově vzniklé značky na trhu
(Kateřina Hrubá)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//zn4aq9// | Vizuální a literární umění / Vizuální tvorba | Práce na příbuzné téma
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
(David Vincenc)2024, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/r1jm6/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
(Klára Pokutová)2023, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/uncqd/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
(Šárka Topičová)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/laoa9/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma