Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
vizuální identitaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Proměny vizuální identity Divadla Husa na provázku mezi lety 1993–2013 aneb vizuální identita jako součást estetické výchovy
(Kristýna Hriadelová)2016, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/san5f/ | Učitelství pro střední školy / Učitelství estetické výchovy pro střední školy | Práce na příbuzné téma
Creation of personal visual identity for grafic letterer
(Elizaveta Ulyanova)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/69693 | Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi | Práce na příbuzné téma
Proměny vizuálních identit českých měst: Využití participativních metod a jejich vliv na přijetí nové vizuální identity ze strany veřejnosti
(Dominika Dušková)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91769 | Arts Management / | Práce na příbuzné téma
Návrh vizuální identity pro apartmány v Jizerských horách s využitím storytellingu
(Matyáš Procházka)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92933 | Multimédia v ekonomické praxi / | Práce na příbuzné téma
Návrh brand manuálu vizuální identity digitální agentury AMI Digital s. r. o.
(Maksym Bilousov)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/87774 | Aplikovaná informatika / Multimédia v ekonomické praxi | Práce na příbuzné téma
Grafický design zpravodajství České televize v kontextu mediální konvergence (produktová práce)
(Vít Zemčík)2014, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/cm4sz/ | Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika | Práce na příbuzné téma
Logo v marketingové komunikaci elektronického průmyslu
(Valeriya Andreeva)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qirf3/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Logo a slogan v marketingové komunikaci automobilového průmyslu
(Jan Kvapil)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ss365/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Logo a slogan v komunikaci realitních společností
(Věra Urbanová)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/yo4sb/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Značka a pět rozměrů osobnosti: Logo produktu jako důmyslný nástroj sebevyjádření či masivní štít před okolním světem?
(Nikola Ježková)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92688 | Management / | Práce na příbuzné téma