Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
náborový procesKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Applicant attraction and employees’ selection processes
(Katya Selin Kaynatan)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/86777 | Bachelor of Business Administration / | Práce na příbuzné téma
Candidate attraction and selection methods of companies
(Milan Polák)2021, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/84962 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma
Nábor zaměstnanců a employer branding vybrané společnosti
(Helena Karhánková)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88771 | Management / | Práce na příbuzné téma
Návrh zefektívnenia náboru pracovníkov firmy s využitím konceptu employer branding
(Ivana Sopirová)2022, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/dcl8u/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
Návrh zefektivnění náboru zaměstnanců ve společnosti T-mobile s využitím principů employer brandingu
(Jan Kašuba)2023, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/z20s2/ | Ekonomika a management podniku / | Práce na příbuzné téma
Proces získávání pracovníků u Policie ČR
(Barbara Keplingerová)2024, Diplomová práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/d633t/ | Podniková ekonomika / Podniková ekonomika - Ekonom výroby | Práce na příbuzné téma
Analýza nákladů náborového řízení z pohledu Employer Brandingu ve firmě Continental Barum, s.r.o.
(Tomáš Červinka)2017, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//kp95k8// | Ekonomika a management / Management a ekonomika | Práce na příbuzné téma
The effects of brand visual design and communications on brand image and brand preference in wine industry
(Anastasiia Savicheva)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92312 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Moderating role of brand attachment in brand crisis - case of Volkswagen brand crisis
(Anastasiia Nasanovich)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/68931 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Zásady brand identity a jejich aplikace při tvorbě návrhu brand identity svíček Emiu
(Thi Thanh Huyen Ngoová)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92814 | Multimédia v ekonomické praxi / | Práce na příbuzné téma