Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Nákupní atmosféra maloobchodní jednotky
(Jan Hejna)2023, Diplomová práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/pc66i/ | Podniková ekonomika / Podniková ekonomika - Ekonom výroby | Práce na příbuzné téma
Vliv skryté reklamy youtuberů na nákupní preference dětí
(Romana Šmírová)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/b4gpx/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Faktory ovlivňující nákupní chování s důrazem na nákup oblečení
(Viktorie Soukupová)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//birdnj// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Vliv sociálních sítí na nákupní chování spotřebitele
(Nicolle Nováková)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/mg7g1/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Design prodejny IKEA a jeho vliv na nákupní chování zákazníků
(Zuzana Pavlíková)2023, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//ts9rcb// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Merchandising maloobchodní prodejny smíšeného zboží
(Nikola Adámková)2019, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//kah8wj// | Ekonomika a management / Management obchodní činnosti | Práce na příbuzné téma
IKEA Across Cultures and Continents: On Localization and Custom-built Advertising Strategies on IKEA Websites
(Anna HONEGROVÁ)2017, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA
• http://theses.cz/id//i57udn// | Filologie / Angličtina ve sféře podnikání | Práce na příbuzné téma
Analýza komunikačních prostředků ve společnosti IKEA
(Alena Poláková)2020, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/pw2g0/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Analýza online marketingu na sociálnych sieťach obchodného domu Ikea v Českej republike počas pandémie Covid-19
(Diana Fašangová)2021, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/dh3zz/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Řízení značky a komunikační strategie v praxi rodinného podnikání společnosti IKEA
(Maryna Denchenko)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ginqs/ | Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance | Práce na příbuzné téma