Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Interní komunikaceKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Marketingový výzkum včetně projektové studie
(Ekaterina Terekhova)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/ks5gu/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
Marketingový výzkum zaměřený na maloobchodní značku
(Petr Stránský)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/nstji/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Efektivita nástrojů interní komunikace
(Tereza Valvodová)2018, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//b4kuqz// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Interní komunikace firmy MOL Česká republika s.r.o.
(David Novák)2023, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//p5xx8h// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Interní marketing vybrané firmy zaměřený na pracovní motivaci zaměstnanců
(Lenka Morawiecová)2021, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/jwbuo/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Nástroje interní komunikace ve firmě
(Veronika Procházková)2022, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//30y3iw// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
(Pavel Hoda)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/n4gfk/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
(Michaela LABUDOVÁ)2022, Disertační práce, Fakulta umění a designu / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//yhlbsb// | Výtvarná umění / Vizuální komunikace | Práce na příbuzné téma
Možnosti rozvoje komunikace u dětí s poruchami autistického spektra – alternativní a augmentativní komunikace
(Michala Břusková)2020, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/h4nz7/ | Speciální pedagogika / | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
(Karyna Yusupova)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/sbkgp/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma