Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
mezigenerační analýzaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Intergenerational Analysis of Consumer Behaviour on the Wine Market
(Julie Horáková)2017, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/117775 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Intergenerational Analysis of Consumer Behaviour on the Digital Music Market
(David Božoň)2016, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/113181 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Mezigenerační analýza spotřebitelského chování na trhu vlakové dopravy
(Petra Vincourková)2023, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/149455 | Marketing a obchod / | Práce na příbuzné téma
Mezigenerační analýza spotřebitelského chování na českém trhu s potravinami
(Kateřina Beranová)2022, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/146840 | Marketing a obchod / | Práce na příbuzné téma
Mezigenerační analýza spotřebitelských postojů na trhu s tetováním
(Petra Halfarová)2020, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/140002 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Mezigenerační analýza spotřebitelského chování na trhu hudebních streamovacích služeb
(Tereza Zgabajová)2018, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/128029 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Mezigenerační analýza na trhu cestovního ruchu
(Michaela Najmanová)2016, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/113615 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Preference a spotřebitelské chování vegetariánů při nákupu potravin
(Hana Smýkalová)2016, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//thbk44// | Hospodářská politika a správa / Hospodářská a kulturní studia | Práce na příbuzné téma
Spotřebitelské preference a plýtvání potravinami v domácnostech – komparace Česká republika a Finsko
(Kristýna Staňková)2017, Diplomová práce, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studií / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//hgpoi3// | Mezinárodní teritoriální studia / Mezinárodní rozvojová studia | Práce na příbuzné téma
Spotřebitelské preference na trhu s vínem v České republice
(Olga Regnerová)2019, Disertační práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//iiwxjm// | Ekonomika a management / Podniková a odvětvová ekonomika | Práce na příbuzné téma