Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Rozhlasová reklamaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Influence of marketing and advertising on Food Industry
(Anna Tsoy)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/tgzo9/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
The language of advertising: An analysis of a technology company advertisements
(Lucie Fialová)2017, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/uwfl2/ | Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka a literatury pro základní školy | Práce na příbuzné téma
Historical and present use of emotions in advertising
(Daliya Khussainova)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ti43c/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
The influence of culture on multinational corporations advertising strategies
(Laetitia Barre)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/78518 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
The Influence of Advertising on Consumer Behavior
(Laura Probstnerová)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/69426 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business | Práce na příbuzné téma
How the Influencer/Celebrity Brand Endorsement and the Identity of the Endorser Influence the Customer Engagement.
(Mohamed Amine Najid)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/77517 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma
Effectiveness of Sex in the Advertisement: Compar ison of Consumer Reaction of British and Japanese
(Uyuki Tanaka)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qikeo/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
Rozhlas a rozhlasová reklama v percepci dětí staršího školního věku
(Irena Míková)2016, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//37mdpj// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Reklama v rozhlasovém a televizním vysílání a její vliv na spotřebitele
(Veronika Mlčochová)2022, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/146930 | Ekonomika a management / Ekonomika a právo v podnikání | Práce na příbuzné téma
Rozhlas a rozhlasová reklama v percepci dětí mladšího školního věku
(Irena Míková)2014, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//koum3w// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma