Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
marketingová komunikaceKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Projekt využití sociálních sítí pro zlepšení marketingové komunikace vybrané firmy
(Jitka Beránková)2020, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//qylwfd// | Ekonomika a management / Management a marketing, specializace Design management | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace a brand management regionálních značek
(Tereza Šmídová)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/69156 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Product placement jako nová forma komerční komunikace
(Michaela Brožová)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/r25lh/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza značkové strategie a komunikace podznaček společnosti O2 Czech Republic
(Zuzana Brůhová)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/89782 | Management / | Práce na příbuzné téma
Optimalizace komunikace na sociálních sítích
(Veronika Kratochvílová)2018, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//czsix9// | Ekonomika a management / Provoz a ekonomika | Práce na příbuzné téma
Proces inovace produktu a strategie uvedení produktu na trh ve vybrané
(Petr Kříž)2019, Diplomová práce, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty) / České vysoké učení technické v Praze
• http://theses.cz/id/dc35y2/ | Řízení rozvojových projektů / Projektové řízení inovací v podniku | Práce na příbuzné téma
Postoj veřejnosti k umístění produktu v televizním vysílání a k jeho právní regulaci
(Adam Žurek)2021, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/143514 | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Segmentace trhu a analýza chování zákazníků jako předpoklad úspěšného umístění produktu konkrétního podnikatelského subjektu
(Markéta Dlouhá)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/amhuh/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Product placement jako nástroj marketingové komunikace, vývoj umístění produktu ve filmu
(Yulia Klimenko)2016, Diplomová práce, Univerzita Jana Amose Komenského Praha
• http://theses.cz/id//ep6zob// | Mediální a komunikační studia / Sociální a mediální komunikace | Práce na příbuzné téma
Segmentace trhu a výzkum chování zákazníků, jako předpoklad úspěšného umístění produktů konkrétního podnikatelského subjektu na trhu
(Martin Tuček)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/fkx9z/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma