Theses on the same topic (having an identical keyword):
značkaKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
(Elina Andriasova)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/sj54o/ | Ekonomika a management / Marketing Communication & Master of Business Administration | Theses on a related topic
Sociální media - nástroj marketingové propagace e-shopu
(Tetjana Tonkonoh)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/p6t9v/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Theses on a related topic
Kartografie a sociální media: potenciál, trendy, výstupy.
(Jiří Hladík)2015, Diplomová práce, Přírodovědecká fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/rum0a/ | Geografie a kartografie / Aplikovaná geografie | Theses on a related topic
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
(Elina Andriasova)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/sj54o/ | Ekonomika a management / Marketing Communication & Master of Business Administration | Theses on a related topic
Definition of Common Terms Used in Social Media Platforms
(Natálie Odleváková)2022, Bakalářská práce, Filozoficko-přírodovědecká fakulta v Opavě / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/toga3/ | Filologie / Angličtina pro školskou praxi | Theses on a related topic
Social Media Marketing komerčních organizací
(Melinda Fabiánová)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/jy6jd/ | Marketingová komunikace / | Theses on a related topic
The role of digitalization on brand loyalty in luxury industry
(Vladislava Savkova)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91082 | Mezinárodní obchod / | Theses on a related topic
The effects of brand visual design and communications on brand image and brand preference in wine industry
(Anastasiia Savicheva)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92312 | Mezinárodní obchod / | Theses on a related topic
Moderating role of brand attachment in brand crisis - case of Volkswagen brand crisis
(Anastasiia Nasanovich)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/68931 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Theses on a related topic
Zásady brand identity a jejich aplikace při tvorbě návrhu brand identity svíček Emiu
(Thi Thanh Huyen Ngoová)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92814 | Multimédia v ekonomické praxi / | Theses on a related topic