Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
atmosféraKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Slevy a nákupní chování současného spotřebitele
(Daria Manakova)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rhboe/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv spotřební daně z tabáku na nákupní chování spotřebitele
(Hana Zíková)2024, Diplomová práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/z4964/ | Podniková ekonomika / Podniková ekonomika - Ekonom výroby | Práce na příbuzné téma
Nákupní a ponákupní chování spotřebitele v cirkulární ekonomice
(Radmila Štangová)2020, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/k9gh8/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Vliv sociálních sítí na nákupní chování spotřebitele
(Nicolle Nováková)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/mg7g1/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv sezónních nabídek prodejců na nákupní chování spotřebitele
(Magdaléna Kolářová)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/hvbyn/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Workoholismus a jeho vliv na nákupní chování spotřebitele
(Kristina Petrášová)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/jahf9/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Duševní rozpoložení spotřebitele a nákupní chování
(Karolína Šašková)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ln4ot/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Faktory ovlivňující nákupní chování s důrazem na nákup oblečení
(Viktorie Soukupová)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//birdnj// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Faktory ovlivňující nákupní rozhodovací proces zákazníka při nákupu vybraného zboží či služby
(Eliška MALÁ)2020, Bakalářská práce, Fakulta ekonomická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//gi4a2a// | Ekonomika a management / Management obchodních činností | Práce na příbuzné téma
Faktory prosperity malé firmy
(Ondřej Hladůvka)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/78444 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma